Zanussi ZTE 285

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 106 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Zanussi ZTE 285 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

rg4 09-10-2015
Geschreven voor: Zanussi ZTE 285

Werkt(e) goed. Af en toe wat lekken aan de voorkant in de beperkte mate. Droogresultaat goed.

Volgende 'dode' toestel sinds deze week. Na minder dan 5j begeven bij 2beurten per week. Voorstel technieker halve nieuwprijs (160€). Enkel de printplaat bestellen kan ook, een mooie 150€.

naim1982 08-05-2014
Geschreven voor: Zanussi ZTE 285

Mijn wasdroger heeft het eind december vorig jaar laten afweten na iets meer dan 3 jaar met dezelfde problemen als andere mensen met dit toestel. Na alle reacties hier te hebben gelezen heb ik ook het care team van Zanussi gecontacteerd. Het toestel werd in Mediamarkt Maastricht gekocht, maar omdat ik in Belgie woonachtig was, konden ze me niet helpen en hebben ze me naar het care team Belgie doorverwezen. Daar hoorde ik dat ze voor mij niets kunnen doen, dat ze niet op de hoogte zijn van een algemeen probleem en dat repartie ongeveer 300 euro zou kosten. Terug contact opgenomen met care team Nederland, waar ze me vertelden dat zij niets kunnen doen voor mensen die in Belgie wonen en als Care team Belgie beslist niets aan dit probleem te verhelpen dit hun beslissing is. Resultaat, Zanussi buiten en een Bosch gekocht in Belgie dit keer ! Jammer voor Zanussi maar bij mij komen ze er niet meer in ! Volgend jaar koop ik een nieuwe keuken, en alle electro wordt Bosch of Siemens. Zanussi, Electrolux en AEG hebben mij diep teleurgesteld.

boriske86 23-04-2014
Geschreven voor: Zanussi ZTE 285

Dit was een goede droger tot hij deze week volledig dood is.
Geen display of lichtjes meer.(3j9m oud)
Ik had hier al snel gevonden dat de printplaat kapot is.
Ik heb vandaag naar de dienst service gebeld en daar vertelde men mij over een commerciële prijs. Ik vroeg als deze kosteloos zou worden hersteld maar kon mij dat niet vertellen. Wel vertelde hij dat er een nieuw type printplaat is die dan zou worden gemonteerd.
Indien men mij toch kosten aanrekent contacteer ik Test-Aankoop om dit probleem met zanussi op te lossen. Bedankt om jullie probleem hier ook op mee te geven zo staan alle klanten sterker!

boriske86 23-04-2014

update voor de herstelling:
Blijken ze een commerciële prijs van 190€ aan te rekenen voor deze herstelling.
Heb zanussi/electrolux al enkele malen gemaild en gebeld maar deze blijven bij deze prijs! Ik ga hier niet mee akkoord.
Hierna heb ik Test-Aankoop gecontacteerd om tussen te komen. wachtende op antwoord nu!

irmschen 01-05-2014

dus dat zou betekenen dat er mensen zijn die een gratis reparatie krijgen en mensen die 190,-- moeten betalen voor dezelfde reparatie???wat een raar iets pffff
heb je gebeld naar dat webcare team of naar zanussi zelf(zie eerdere berichten)??
ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden,want kloppen doet het niet,succes

naim1982 17-12-2013
Geschreven voor: Zanussi ZTE 285

Hetzelfde hier, gisteren heeft het toestel het begeven na 3jaar. Ik hoopte dat het een zekering was die het misschien begeven had, maar na uitmeting kwam er stroom toe op de printplaat.

Als je alle reacties op internet leest lijkt het wel of dit ding geprogrammeerd is om het na x aantal keer te begeven...

Foei Zanussi !